
Μείναμε παιδιά

Μείναμε παιδιά

Ο καθένας που δεν χωνεύει στις μέρες μας κάποιον άλλον, τον αποκαλεί αμέσως “τοξικό”. Τοξικός όμως δεν είναι κάποιος που διαφωνείς μαζί του ή που δεν ταιριάζουν τα χνώτα σας. Τοξικός είναι κάποιος που σου “ρουφά την ενέργεια”, που μετά από κάθε σας συνάντηση σέρνεσαι, νιώθεις κυριολεκτικά πτώμα.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη δυστυχία από το να μην πραγματώνεις τις δυνατότητές σου –αυτό αποτελεί προδοσία του ίδιου σου του εαυτού.

Ο κατευνασμός της εσωτερικής σου πάλης, όταν θυμώνεις, η θυσία της παρορμητικότητάς σου, να μην εκφράσεις την οργή, την αρνητικότητά σου, ούτε με χαστούκι, ούτε με βλέμμα, ούτε με λόγια υποτιμητικά, να μην δεις τον άλλο ως εχθρό, αλλά πιθανώς κάποιες φορές και με...

Σκοπός κάθε δράσης και σκέψης είναι η υπέρβαση τους. Προϋπόθεση της υπέρβασης είναι όμως η απόλυτη κατανόησή τους.

Η ομορφιά περνά μέσα απ’ το χρόνο αγνοώντας τις παρεμβάσεις του. Η ομορφιά δεν φέρει καρπούς, ούτε αναπαράγει τον εαυτό της. Είναι αιώνια.
Daily Inspirational Thoughts in your Inbox!
συνασούλα μου σγσπημένη.. πολύ με προβληματίζεις αυτές τις μέρες.. αλλά να ξέρεις πως είσαι από τα πιο ουσιαστικά διαβάσματα για μένα εδώ..
καλή χρονιά 🙂
φιλια :))))
Πώς το εννοείς, Μαίρη μου, ότι σε προβληματίζω;
Καλή μας χρονιά 🙂
….για τα θετικά δεν γράφεις και πολύ… …αυτό
Εγώ νόμιζα πως γράφω μόνον αυτά! λολ… Όχι, αλήθεια, παρατηρώ, καταγράφω, και νιώθω εκ βαθέων θετική προς μια ζωή που το μυαλό δε μπορεί να αντιληφθεί πώς να τη ζήσει ολοκληρωμένα.
Πολύ ενδιαφέρον αυτό 🙂 και ναι… πως δεν το σκέφτηκα; συνάδει απόλυτα 🙂
Καλή βδομάδα συνας μου 🙂